Шановні власники, отримувачі субсидій!!!
З метою уникнення в подальшому повернення неправомірно нарахованих сум житлової субсидії необхідно терміново проінформувати департамент соціального захисту населення про наявність чи відсутність обставин у домогосподарстві, за яких не призначається субсидія (наявність у власності двох житлових приміщень, транспортних засобів до 5 чи 15 років, депозитних вкладів понад 100 тис. грн., витрат/платежів більш ніж на 50 тис. грн., боргів за ЖКП тощо). Інформація заповнюється на спеціально розробленому бланку, який можна отримати в Громадській приймальні департаменту (вул. Харківська,35) або на віддалених робочих місцях за місцем проживання:
- щодня в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради (вул. Горького, 21);
- щопонеділка в КУ «Центр учасників бойових дій» Сумської міської ради (вул. Герасима Кондратьєва 165/71);
- щосереди в приміщенні ТОВ “Сумський міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр” (вул. Героїв Небесної Сотні 7);
- щовівторка та щочетверга у філії (вул. Охтирська 11) (графіки прийому );
Також бланки таких заяв можна завантажити з офіційної веб-сторінки департаменту.
Заява на наявність та відсутність обставин: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ